slider

poniedziałek, 29 września 2014

Jeden dzień z życia Rodziny

            Każdego dnia oglądam tysiące zdjeć z wyjątkowych momentów życia każdego z nas. Fotografujemy śluby, chrzciny, narodziny, pierwsze chwile życia, potem imprezy urodzinowe,  a wiec wszystko to co celebrujemy od Święta i zazwyczaj raz w roku albo raz w życiu. 
Do powstania tej sesji zainspirowało mnie życie, to najzwyklejsze, codzienne, nie pozowane, bez całego tego blichtru, bez make-up, bez porządku i czyszczenia domu...
Pewnego dnia weszłam o poranku do domu cudownej rodziny i słuchając rodzinnych opowieści, podpatrując ich codzienne radości, troski i zmaganie z życie sfotografowałam wycinek najprostszych czynności, które zapewne dzieją się każdego dnia w tysiącach domów, a o których najczęściej w biegu życia zapominamy najszybciej. 
Stanęłam przed nie lada wyzwaniem, bo nigdy nie czułam się dobrze w fotografii reporterskiej, bałam się jej wręcz,  a może po prostu brakowało mi wiary ze podołam, aż przeszedł właśnie ten dzień i odkryłam się na nowo...
           Przedstawiam Wam wyjątkowa sesje z zupełnie zwyczajnego dnia pewnej cudnej rodziny Państwa Kowalczyk i ich dwóch wspaniałych synków - bliźniaków Filipka i Maciusia. 
To był tez jeden z piękniejszych dni w moim zawodowym życiu fotografa! 
           Od tego  dnia postanowiłam taką pamiątką obdarowywać każdą rodzine, która będzie chciałam " zatrzymać czas" i zostawić wspomnienia, które bezpowrotnie ulatują z pamięci!
Szczegóły oferty znajdzie na :
www.apsweetphtography.com 

Pozdrawiam serdecznie 

Ann Podsiedlik




świat z pozycji maluchów


tak Cię kochamy Mamusiu <3


wypadki też się zdarzają, wtedy ramiona Taty są najbezpieczniejsze


uwielbiamy nasz cudowny świat


kuchenne porządku- czyli bliźniaczy pomocnik żywieniowy


o poranku


braterskie pogaduchy


 w oczekiwaniu na wyjście


słodki sen


popołudniowa przekąska


wieczorna kapiel


obiadek- mniam, mniam 


zjeść czy nie zjeść - oto jest pytanie


wieczorne rytuały


rodzinka w komplecie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz