slider

wtorek, 1 kwietnia 2014

Atelier Gosi Michalak

Kochani czytelnicy,

W najbliższym czasie będziemy chciały prezentować Wam nasze miejsca pracy. Pokażemy, gdzie odbywają się sesje zdjęciowe, gdzie spotykamy się z klientami i pracujemy nad obróbką zdjęć. 

Dziś chciałyśmy pokazać Wam pierwsze takie miejsce – atelier Gosia Michalak PHOTOGRAPHY z Gdańska. To miejsce wyjątkowe ze względu na wystrój i panujący tam klimat w trakcie samych sesji zdjęciowych. 

Gosia skupia się głównie na fotografii dziecięcej, tak więc wnętrze miało z założenia być jasne, pozytywne i kolorowe. Takie, do którego chętnie będzie się wracało. 



Gosia opowiada:
"Zaczęłam się rozglądać za lokalem niecały rok po założeniu firmy. Chciałam stworzyć idealne miejsce pracy – dla siebie i klientów. A że marzenia są po to, aby je spełniać, w listopadzie 2013 roku otworzyłam własne, wymarzone atelier. Miała być to przestrzeń idealnie pasująca do mojego charakteru i do kolorystyki zdjęć jakie wykonuję. 
Lokal znalazłam już w czerwcu, ale mogłam go wynająć dopiero od listopada. Miałam prawie pół roku na to, aby dokładnie zaplanować jak będzie to miejsce wyglądało. W tym czasie zaczęłam kupować rzeczy, które miały się w nim znaleźć.
Szukałam wymarzonej sofy. Zleciłam stolarzowi wykonanie mebli. Przy okazji każdych zakupów rozglądałam się, czy któraś z zauważonych rzeczy będzie pasowała do wnętrza. I tak naprawdę gdy otrzymałam klucze do lokalu postanowiłam sobie, że w ciągu 9 dni odmaluje całe mieszkanie, położę podłogi i „przeprowadzę się” ze swoimi rzeczami sesyjnymi. -To było dość odważne posunięcie, ponieważ już wszędzie ogłosiłam - na swojej stronie i fanpage - „dzień otwarty” dla klientów, a końca roboty nie było. 
Na szczęście dzięki ogromnemu wsparciu wielu osób udało mi się wszystko przygotować na czas :)) 
Każdego dnia cieszę się, że mogę wykonywać zdjęcia w takim klimatycznym wnętrzu. I jest mi niesamowicie miło, słysząc słowa klientów, na temat wyjątkowego wystroju i kolorystyki atelier."

Wszystkie zainteresowane osoby sesjami zdjęciowymi w Trójmieście serdecznie zapraszamy do kontaktowania się z Gosią Michalak. Jej zdjęcia możecie obejrzeć na naszym fanpage oraz 
stronach:

Facebook

http://gosiamichalak.com/










1 komentarz:

  1. Nic dodać, nic ując. Szczegóły dopracowane perfekcyjne. Szkoda, że tak daleko Łodzi :) Piękne atelier, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń